onsdag 11 juli 2012

Barnfri

Nu var det ett tag sen, Alicia har hunnit fylla två, vår stora tjej! Ska lägga in lite bilder från det sen, men just nu är vår kamera på semester tillsammans med Alicia i Stockholm hos farmor och farfar. Hon är där några dagar istället för att behöva byta dagis när hennes har stängt i några veckor. Så i söndags när vi åkte hem efter att ha varit på ett bröllop så lämnade vi kvar henne där. Hon har det så klart hur bra som helst och får hitta på en massa skoj, men oj vad vi saknar henne nu. Så det ska bli så mysigt när hon kommer hem imorgon! Men man får ju passa på att ta vara på tiden när man är barnfri, så igår var Matz och jag ute och åt på Aqua och sen hyrde vi film och åt en massa godis. Riktigt mysig kväll! Just nu sitter jag hos frisören och försöker rädda slingorna jag gjorde i fredags som tydligen hade läckt. Såg ut som en zebra på bröllopet... Men nu så ska det bli bra. Efter detta ska jag ut på after work med mina söta vänner från föräldragruppen, ska bli så roligt att ses igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar