lördag 12 juni 2010

Sommarlov!

I torsdags hade jag min sista tenta, så nu är jag helt ledig fram till bebis bestämmer sig för att titta ut. Det kändes riktigt bra att veta att det var sista gången någonsin (hoppas jag verkligen) som jag satte min fot på hälsohögskolan, är ganska trött på det stället nu... På kvällen följde jag med Carro och Annie ut en sväng. Jag tänkte att om man går ut en stund en torsdagskväll så borde det ju vara lugnt, vi skulle ju bara sitta och prata lite. Men oj vad dum jag kände mig när vi väl var där. Det känndes som om alla stirrade på mig och min mage. Men, vi hade iallafall jättetrevligt, även om vi inte stannade så länge.
Igår gjorde jag däremot något som känndes som det mest meningslösa i världen. Jag var och skrev in mig på arbetsförmedlingen, var tvungen att göra det för att få behålla min föräldrapenning, så helt meningslöst kanske det inte var... På eftermiddagen satte jag mig på tåget och åkte till Varberg, så nu är jag här och myser i en vecka.
Just det, igår var det exakt en månad kvar till beräknad förlossning, så nu börjar nedräkningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar