tisdag 1 juni 2010

Vecka 35

Vecka 35 och 40 dagar kvar idag, galet! Bebisen är nu ca 41 cm och väger ca 2300 g. Barnmorskebesök imorse, allt var bra. Huvudet är nästan fixerat nu, hjärtljuden var bra, mitt Hb och blodtryck var också bra. Här kommer veckans bild.
Efter besöket hos barnmorskan åkte jag till skolan för att träffa min grupp för sista gången och lämna in vårt arbete. Så nu är det bara en tenta kvar, sen ska jag aldrig mer tillbaka till hälsohögskolan.
Jag har också fått ett väldigt trevligt besked idag, min föräldrapenning har blivit beviljad, så nu är allt det stöket över (för nu iallafall). Jag fick desutom prata med världens snällaste och mest hjälpsamma handläggare som ringde upp för att berätta detta. Som Carro sa, det var belöningen efter allt krångel och problem vi har haft med försäkringskassan. Jag fick svar på alla mina frågor och jag lyckades dessutom förstå allt denna gången... Så nu är jag väldigt nöjd och det känns väldigt bra att ha en sak mindre att fundera på och oroa sig över.

1 kommentar:

  1. TJOCKIIIIIIIIIIIIIIIS!!!

    jag vill komma o krama magen!!!

    Det ska bli så spännande att få barn med dig hihih

    älskar dig! Pussar

    SvaraRadera