onsdag 26 maj 2010

Äntligen klar!

Idag är en grymt bra dag! Jag har fått tillbaka mitt arbete som jag lämnade in för flera veckor sen (det värsta och tråkigaste arbete jag någonsin gjort by the way, C-uppsatsen var ingenting...). Idag fick jag hämta det och jag hade klarat det, så nu är den kursen äntligen klar och jag kan numera officiellt kalla mig för sjuksköterska! (Jag vet, jag är inte så snabb)
Likheten är slående, eller hur!
Dessutom fick jag veta att jag klarade tentan i nutritionskursen! Det var alltså en tenta som jag inte ens tänkte gå och skriva för att kursen var så tråkig, jag var totalt omotiverad och behövde inte ens kursen. Men jag gick dit ändå och klarade det, jag fick inte ens det lägsta betyget!
Japp, idag är jag sjukt nöjd med mig själv.

5 kommentarer:

  1. du är helt underbart bäst! <3

    SvaraRadera
  2. GRATTIS gumman!! ;D Du är super duper bra!! <3

    SvaraRadera
  3. Varmt och stort GRATTIS Syster Åsa!!!!!

    Kram Li

    SvaraRadera
  4. GRATTIS gumman!!!!!! Vad underbart skönt att det äntligen är klart!!!! HURRA!!!!!! :-) :-)

    Och du, med tanke på inlägget längre ner när ni var på minisemester och beställde mat!
    Observera att Matz iaf FICK en sparris (även om den var fryst då) och han är inte ens gravid! ;-) ;-)
    Tänk vilken katastrofal katastrof det var för mig när jag inte fick min sparris av O! ;-)

    Pussar och kramar på dig!!!

    SvaraRadera
  5. Ja, du är ju fantastisk!! =)=) Grattis!

    SvaraRadera