onsdag 5 maj 2010

Onsdag

Idag har jag haft en riktigt skön dag. Jag har varit hemma och småplockat, ringt lite samtal, bakat rabarberpaj, lunchat med Carro, varit och bytt några linnen och dessutom pluggat lite. Däremot känner jag av nu att jag inte har vilat något under dagen, börjar tydligen behöva det nu. Har börjat dricka blutsaft nu också, mitt blodvärde var i och för sig helt ok sist, men det var påväg neråt, så det kan ju vara bra. Kanske bli lite piggare också.

I måndags var vi på förlossningsförberedelse på sjukhuset. Vi var nog 40 par som fick lyssna på en massa information i tre timmar om förlossning, smärtlindring, amning, BB o.s.v. Det var intressant, men ganska jobbigt. Tre timmar var lite väl mycket.
Det roligaste var nog ändå att se Matz min när dom beskrev förlossningsförloppet. Det var obetalbart... Han fick nog en liten chock, men det är lugnt. När det väl är dags kommer han att vara super, det vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar