fredag 7 maj 2010

Fredag

Igår hade jag föreläsningar hela dagen, sen gick jag hem och lyssnade på en till. Var helt slut efter det... Det är så tråkigt att gå till skolan nu, jag känner ju ingen där längre. Jag saknar mina tjejer, hälso är ett meningslöst ställe utan er!

Idag har vi varit på försäkringskassan och fixat en massa papper (tydligen så är dom så jämställda där att dom skickade ut alla papper om mammaledigheten till Matz...), lunchat med Carro och hennes pappa på kastrullhäxan och jag har pluggat. Har nutritionstentan imorgon...
Efter att Matz hade jobbat klart åkte vi på en liten utflyckt till Lekeryd där dom tydligen skulle ha någon "världsberömd" mjukglass. Den var god...

Nu ska vi äta paj och kolla på så ska det låta (ja, vi har blivit så gamla) och sen ska Matz åka och jobba och jag ska fortsätta plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar