tisdag 4 maj 2010

Vecka 31

Ursäkta för den dåliga uppdateringen här. Jag har iallafall varit i Varberg i helgen medan Matz hade fest här hemma för sina jobbkompisar. Så jag har vilat upp mig och Matz har gjort det motsatta. Per och Lena (morbror och moster) var också i Varberg och hälsade på, jag har intye träffat dom på flera år, så det var roligt. Dom hade även med sig hunden Fredde, men det gick inget vidare med Jack tyvärr.
Nu är det vardag igen och vi är nu inne i vecka 31. Bebisen väger nu ca 1600 g och är ca 36 cm.

Här kommer magbilden, jag ska fixa en bild framifrån också, men det syns inte något när jag har svart på mig och jag tänker definitivt inte lägga upp en bild på magen utan kläder på. Så bilden framifrån får ni vänta lite på (spänningen är olidlig förstår jag...).
Nu ska vi gå och laga lite mat. God kväll!

1 kommentar:

  1. Oj vad tråkigt att inte vovvarna gick ihop den här gången heller... Men killar vet vi ju hur det kan vara med! ;-) ;-) Revir och sånt! ;-)

    Jättekul att få se bilder på magen! :-)

    Har just hämtat Bella på dagis, och det är en trött och gnällig tjej just nu!

    Massor med kramar till hela familjen!!!!

    SvaraRadera