måndag 2 augusti 2010

Alicia!

Ursäkta det långa blogguppehållet, har varken haft tid eller tillgång till internet. Ni som läser här vet ju redan det mesta, men jag tänkte uppdatera här ändå. Söndagen den 4 juli klockan 20.26 föddes Alicia, 51 cm lång och 3780 g tung. Förlossningen gick bra, men inte alls som jag trodde att den skulle bli. Vid ett-tiden på dagen åkte vi in till förlossningen, men då var jag övertygad om att vi skulle få åka hem igen, men så blev det visst inte. Här är hon alldeles nyfödd, för första gången hos pappa.

Vi stanade på bb i tre dagar, tyvärr fick Matz inte stanna över nätterna, men det gick bra ändå. Jag fick dela rum med en jättegullig tjej, som fick sin dotter dagen innan Alicia kom. Nu är Alicia fyra veckor och vi börjar vänja oss vid den nya vardagen. Här är lite bilder från de första dagarna:


3 kommentarer:

  1. Vad KUL att du återupptar bloggandet och att jag får se lite fler bilder på Alicia!! :-) :-) Nike sa att hon skulle fota massor när hon var hos er, men nu när jag pratade med henne sa hon att hon "inte hunnit" efter som hon och Theo hellre ville vara ute än fota! ;-)
    Massor med kramar till hela familjen!!!

    SvaraRadera
  2. Så sjukt söt! =) Måste komma hem och hälsa på super-snart!

    SvaraRadera