torsdag 19 augusti 2010

Playdate på stan

Idag har Alicia och jag haft en playdate med Lilly och Linda. Vi började med att anta rollerna som nyblivna lattemorsor genom att fika och ta en barnvagnspromenad på stan och titta i affärer. Jättemysigt var det! Alicia och Lilly hade tydligen pratat ihop sig innan träffen och matchat sina kläder. Såhär snygga var tjejerna.
Nu har Alicia precis somnat, vi har ätit räkor och druckit lite vin och haft det mysigt. Igår fick jag denna superfina buketten av Matz, jag har världens bästa sambo!


God natt!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har Åsa! Här kommer jag att läsa många inlägg, spännande :) Tack för en mysig eftermiddag! Så fina bilderna blev på tjejerna. Jag "lånar" ditt foto till min blogg, självklart länkar jag till fotografen, Hoppas vi ses snart! Kram Linda & Lilly

    SvaraRadera
  2. Glömde ju skriva: Vad gardinerna blev fina, jättesnyggt! Gulligt av Matz att ge dig blommor sådär utan anledning!

    SvaraRadera