fredag 18 mars 2011

Nya sovrutiner?

Igår var sista babysimningen för denna gången. Det var en mysig sista gång när vi bl.a. fick ta undervattensbilder på våra små simmare. Kommer upp här så fort jag får bilderna. Vi har inte anmält oss till nästa omgång, eftersom det inte finns någon högre fortsättningskurs, så nu får vi vänta och så får det eventuellt bli småbarnssim till hösten istället.

Förutom simningen hade jag en ganska kass dag igår med lite sömn, huvudvärk o.s.v. Så Matz var snäll och lovade att gå upp och ge Alicia mat på natten så att jag fick sova lite mer. Gissa om vi blev förvånade när vi vaknade av väckarklockan kl 6 på morgonen och insåg att Alicia inte hade vaknat under natten. Halv sju vaknade hon istället på bästa humöret. Nu hoppas jag att detta var början på en ny rutin och inte bara en tillfällighet.

3 kommentarer:

  1. Vad gullig Alicia är som sover och låter mamma vila när hon behöver :) Jösses vad skönt att hon sov hela natten, hoppas det håller i sig!

    Vad jag väntar på att se undervattensbilden. Nu blir jag nästan sugen på att anmäla oss till en omgång till för att få ta en sådan bild också... Lilly hade 37.6 igår så jag var rädd att något var på gång. Tänder kanske..

    Vore roligt att få se några bilder på ert hus här. Har du sparat undan dom som låg på nätet vid försäljningen? Jag missade ju att kolla.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Ja, det var galet skönt, men det var säkert bara en enda gång.
    Hur gick det med Lilly då? Har du skymtat någon tand? Synd att ni inte kunde följa med igår.
    Tyvärr så sparade jag ju inte bilderna, kom på det för sent... Så vi får vänta.

    SvaraRadera
  3. Å vad skönt med en hel natts sömn!

    GRATTIS du vann två förpackningar Mormor Magda Glass från tävlingen Har du sett Mormor Magda!
    kika in på http://www.darproducerat.se/2011/03/vinnare-av-tva-forpackningar-glass/

    kram angela

    SvaraRadera