tisdag 8 mars 2011

Tillbaka

Hej hej!

Tillbaka efter en liten bloggpaus. Vi har varit borta en hel del och haft fullt upp. En massa nytt har hänt också. Till att börja med har jag fått jobb, i och för sig bara över sommaren, men ändå! Men framför allt så var vi igår och skrev på ett kontrakt. Den första juni ska vi nämligen flytta till ett radhus i Barnarp! Som vanligt när vi får för oss något så går det fort. Vi kom fram till att det blir bäst att flytta till ett radhus först och jobba lite och spara pengar, så att vi sen kan flytta till det hus vi vill bo i om några år. Så får vi se då var någonstans det blir...
Så därför har jag varit lite frånvarande, har liksom varit lite annat i mitt huvud nu.

Här är lite av vad vi har gjort i alla fall.

I Stockholm var vi på Nils dop. Min kusins son och en av Alicias fem sysslingar. Här är han i sin fina sjömannskostym med mamma Eva och pappa Jon.

Vi var i Varberg en hel vecka, Alicia och Hedvig blev riktiga polare.

Alicia fick en gåstol som hon använder för att ta sig till alla superspännande ställen, som... under tvättställningen.

3 kommentarer:

  1. Åhhh vad spännande med radhus!!!! :-) :-) Berätta mer! Hur stort? Är det bostadsrätt el friköpt? Tomt?
    Ser fram emot inflyttningsfesten! ;-)
    Och vad kul att få se bilder på hur lillan växer!! :-) Gåstol är bra, ellerhur? :-)
    Massor med kramar till hela familjen! :-)

    SvaraRadera
  2. Vi måste se till att snacka lite, NU! vill veta allt!!

    SvaraRadera
  3. Lena: Visst är det kul! Skrev lite mer om huset i ett nytt inlägg. Gåstolen är skitbra, förstår inte hur vi klarade oss utan. Kram till er!
    Tess: Ja, jag vet! Jag har försökt kolla om du har varit inne på fb, men du är aldrig det när jag är det. Skype funkar fortfarande inte här...

    SvaraRadera