onsdag 20 april 2011

Grattis mamma!

Idag fyller min mamma år! Grattis på födelsedagen världens bästa mamma och mormor!

För övrigt så har jag nu jobbat i tre dagar. Det börjar kännas bra nu, men fy vad läskigt det var första dagen. Nu går jag ju som tur är bara på inskolning än så länge, men snart är det dags på riktigt. Avdelningen är liten och bra och personalen är trevliga, så jag hoppas att det blir en bra sommar. Matz jobbar ju också dessa två veckorna (när jag kommer hem såklart), men det funkar. Vi hinner ju inte ses så mycket, men det är ju bara två veckor. I Juni är vi lediga 20 dagar tillsamans, så vi får ta igen det då (och kanske greja en aning med huset också...)
Nu är det dags för skönhetssömnen, ska ju upp så där ruskigt tidigt imorgon igen. God natt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar