tisdag 5 april 2011

Semester

Nu är vi hemma igen efter en vecka i Ljungdalen. Vi började med att åka upp till Stockholm i lördags, sedan åkte vi vidare med Matz familj till Bollnäs där vi stannade en natt för att sedan åka vidare till Ljungdalen på söndagen. Sen har vi haft en mysig vecka, men tyvärr så blev nästan hela gänget sjuka där uppe. Så det blev inte riktigt lika mycket skidåkning som planerat, men jag hann med längdskidor två småturer, en dag i slalombacken och en tur på spark in till byn (sjukt kul att åka spark för övrigt, det hade jag aldrig gjort innan). Varken jag eller Matz kunde använda våra mobiler där uppe och vi hade ingen dator med, därav bristen på kontakt med omvärlden i veckan...

Här är lite blandade bilder från veckan.

Lennart och Li vid backen. Alicia tyckte att det var jättekul att hänga på pappas eller farfars rygg när vi åkte, speciellt i backarna! Li och jag gjorde en tur med våffelstugan som mål. Bus med farmor. Fikastund ute, Alicia slappade i sin säng. Visst är hon cool i sin skidbrillor!

Pappabus.




Tack för en jättetrevlig resa, trots sjukdommar!


1 kommentar:

  1. AAh maila mig bilden på henne med skidbrillorna, helt GRYTM cool!! :D

    SvaraRadera