måndag 25 oktober 2010

Babymassage

Idag har jag och Alicia varit på den tredje och sista babymassagen. Hon har varit så duktig alla gångerna och gillar verkligen att få massage. Det är lugnt, varmt och mysigt i lokalen med lugn musik och bara 4-5 andra bebisar med föräldrar där. Jag tror att vi kommer sakna att gå dit nästa måndag.
På eftermiddagen har Carro varit här och fikat och jag och Alicia har försökt övertala hennes bebis att komma ut, Alicia tycker att hon behöver fler kompisar nu!

Igår var vi och handlade på det nyöppnade City gross, måste ju prova när det kommer nått nytt... Men jag gjorde i alla fall ett riktigt kap där, stora, fina rosor för halva priset. 10 st 50 cm långa rosor för 40kr!

Vi fick även veta idag att Alicia har fått en syssling! Min kusin Jon och hans fru Eva fick en liten Nils i torsdags, grattis!
Måste bara visa denna bild på en nybadad och mysig Alicia, snygg frisyr va!

1 kommentar: