måndag 7 februari 2011

Promenad och planer

Idag har vi haft en ganska lugn dag. Vi har lekt, sjungit, tittat på bilarna utanför fönstret och gått en promenad till barnaffären Krakel på torpa. Hittade tyvärr inte det jag var ute efter, men men. Alicia är nämligen inne i någon period nu när hon absolut inte kan tänka sig att sitta ensam och leka mer än max en minut. Så det gäller att hitta på grejer, blir liksom inte så mycket gjort för mig här hemma. Tur att vi var duktiga och både städade och storhandlade i helgen...

Har ni sett mina fina tänder?
Alicia sover nu sen timme och vi har ätit och kollat på "familjen annorlunda".
Fick förresten ett spännande samtal idag, berättar mer imorgon. Nu ska vi dricka kaffe och fortsätta drömma om ett fint litet hus.

1 kommentar:

  1. Vad fint du har ändrat utseendet på bloggen!
    Sötaste sötaste Alicia, så fin hon är. Gulletjejen. Kan inte tänka mig att hon är krävande :) Haha, var det tre veckor sedan jag sa samma sak Åsa?? Din teori stämmer nog då.
    Nu är jag nyfiken både på samtalet och husplanerna.
    Kram kram

    SvaraRadera