söndag 12 december 2010

3:e Advent

Idag är det alltså redan 3:e advent, men lucia har inte ens vart än... Konstigt! Idag har jag haft en riktig bakdag här hemma och även varit en sväng på stan och handlat lite julklappar. Så Matz och Alicia har haft en mysdag här och bara slappat. Nu ska Matz snart iväg och jobba, så då ska jag och Alicia mysa och sen ska jag försöka se Beck-filmen som går ikväll. Senaste veckan har vi hunnit med en massa. Jag och Alicia har hälsat på Victoria och Andreas, vi har varit på julmarknad i Eksjö med mina föräldrar, Linda, Jonas och Lilly har varit här på glöggfika och igår var Carro, Martin och Isak här hela dagen. Martin och Matz bryggde öl och Carro, jag och barnen kollade på tv, myste och fikade.
Här kommer lite bilder från veckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar