måndag 27 december 2010

Jul!

Alicias första jul firades i Varberg med hela släkten. Jag ock Alicia åkte ner den 22:a och Matz, Li, Lennart och Eric kom på kvällen den 23:e. Så vi har haft en riktigt mysig jul tillsammans! Massa god mat och väldigt mycket julklappar blev det, men vi lyckades också med att missa kalle anka för första gången i mitt liv... Men det blev visst jul ändå.
På juldagen tog alla utom Alicia och jag en promenad runt fästningen och sen provspelade vi dom nya julklappsspelen hela kvällen. På annandagen åkte Li, Lennart och Eric hem till Stockholm, Matz och Alicia åkte hem till Jönköping och jag och mamma och pappa åkte till Halmstad för att äta den årliga kalkonmiddagen hos min faster med familj. Alicia fick tillbaka sin förkylning lagom till jul, så hon har varit ganska grinig, men igår märkte vi att hon har fått sin första tand, så det kan ju också ha varit därför som hon har varit lite ledsen. Idag har vi en mycket piggare, gladare och friskare Alicia. Nu är det dags att packa om väskorna och åka till Stockholm några dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar