fredag 3 december 2010

After work

Idag har jag och Alicia haft besök av Carro och Isak. Väldigt mysigt! Jag passade på att göra knäck, och Alicia hjälpte till (viftade med en visp och ett teskedsmått, väldigt hjälpsamt...).
När Matz kom hem från jobbet var det skiftbyte, så jag bytte om och åkte ner till Karlssons och träffade Terese och Tina från vår föräldragrupp för att gå på after work. Vi hade det jättetrevligt, men det märktes ju att det var ett tag sen man var ute... Vi bestämde i alla fall att göra om det snart, och då kan förhoppningsvis fler vara med.
När jag kom hem var det dags för Matz att åka och jobba igen, tomtevaka på kåren ikväll. Så nu är jag själv här hemma. Alicia har precis somnat, så nu ska jag plocka fram julpyntet, man får ju passa på när man har tid, även om det är mitt i natten.
Har varit usel på att ta bilder ett tag nu, så här kommer en gammal på lillskruttan med favvonallen i högsta hugg.
Måste också passa på att tipsa om min favorit julkalender, oioioi heter den. Jag har kanske riktigt dålig humor, men jag tycker att det är skitkul och jag har följt den i flera år nu. Gå in och kolla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar