söndag 30 januari 2011

Besök

Nu var det ju ett tag sen jag skrev. Har nämligen inte haft tid eftersom vi har haft så mycket roligt den senaste veckan. Besöksveckan inleddes av att mina föräldrar kom hit förra lördagen och stannade till söndagen. Det var ju också sista natten som Matz jobbade på insparken, så jag tyckte att det var väldigt skönt att ha lite sällskap! På måndagen sen så fick vi dubbelt besök, en Therese och en Therés. Först kom min granne, Therese, från Varberg hit över dagen. Vi åt lunch ihop och lekte och gosade med Alicia och Therses hund Roxy.
En hund i lagom storlek tyckte Alicia
Sen kom också Alicias gudmor Therés hit. Hon bor i USA och därför ses vi bara en eller två gånger om året. Vi har varit vänner sen vi var 4 år och alltid gått i samma klass och hängt ihop jämt, ända tills jag flyttade till Jönköping och hon till New York (ojoj vad ocool jag känner mig när jag skriver det...). Hon stannade här ända tills torsdagen, så vi hann med en massa roliga grejer. Vi hade spelkväll hemma hos Carro, var på stan och shoppade, Tess var med på babysimningen mm.
Therés och lille Isak
Det var sjukt lyxigt att ha en assistent med på babysimmet!
Igårkväll var hela föräldragruppen hembjudna till Linda, Robert och Ida för att äta och spela spel. Det var en jättemysig kväll och vi hade så kul! Barnen somnade en efter en och tillslut sov alla barnen och vi satt och spelade spel och märkte inte hur tiden gick, så inte förän klockan 1 packade vi ihop och åkte hem!
Adrian, Alicia och Albin undersöker varandras leksaker
Söta Ida och Linda
Albin med pappa Markus och Alicia och jag.

4 kommentarer:

  1. söt jag e med napp, ska nog börja använda det som en ny accessoar :P

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig vecka! Och vad skönt det låter med assisten på badet :)
    Haha, jag tror Alicia och Lilly har likadana jeans... haremns-jeans från Lindex? De är så mjuka och sköna. Men Lilly börjar växa ur sina som är i strl 62.
    KRam på er!

    SvaraRadera
  3. Tess: Det tycker jag absolut du ska göra, det klär dig!

    Linda: Jepp, det är likadana, det har jag allt noterat... Ses imorgon!

    SvaraRadera
  4. Åh det var så mysigt att hälsa på er, synd att tiden gick så fort bara..!

    Kram från Therese och Roxy

    SvaraRadera