fredag 7 januari 2011

Fredag

Igår var Carro, Martin och Isak här på middag. Han växer som bara den nu Isak, kan inte fatta hur fort det går! Annars gjorde vi inget speciellt. Matz var ledig, så vi tog det bara lugnt här hemma.
Idag har jag varit och ätit lunch med Therese S som var hemma en sväng från Norge där hon och Emma jobbar annars. Jättemysigt hade vi! Vi hann med en snabb vända på stan också, så jag fick dagens motionspass genom att försöka köra med vagnen i all snöslask.
Blev inga bilder tagna idag, så här kommer en från förra gången Therese hälsade på.

Nu kämpar Matz med att få Alicia att somna, vi försöker få henne att somna i sin säng idag. Hon börjar nämligen att bli ganska tung att gå omkring och vagga i famnen nu...
Igår fick hon prova välling för första gången och det var verkligen en hit! Hon blev lite förvånad först när det inte var den gamla vanliga maten i flaskan, men hon funderade bara lite och sen slukade hon allt.

Just det, Alicia har planerat att gå i sin fars fotspår och bli fotomodell. Så nu får nu hjälpa henne att nå sitt mål. Gå in här och rösta på Alicia, så kan hon bli omslagsbebis på Vi föräldrars augustinummer. Är ni riktig snälla kanske ni kan få se ett smakprov från hennes pappas modellkarriär.


1 kommentar:

  1. ok nu har jag röstat på min pärla o nu vill (KRÄVER) jag att få se bilderna på matz! haha

    SvaraRadera