söndag 21 mars 2010

Söndag

Fredagen ägnade jag åt att städa, medan Matz var iväg och jobbade på bomässan. På kvällen hade Matz chef bjudit oss på en föreställning med Sissela Kyle. Vi hade platser på första raden och jag satt oavbrutet och var rädd för att bli indragen i nått. Jag kom dock rätt lindrigt undan, hon komenterade min ålder (eftersom att medelåldern var typ 75...) några gånger, men värre blev det inte. Men det var en kul grej som man aldrig hade kommit på att gå på själv, så det var trevligt.
På lördagen åkte jag med Carro och Martin till Bomässan. Kikade lite på Matz när han jobbade som bäst och kollade runt bland utställarna. Utbudet var väl sådär (om man som vi letade efter inredning), så jag köpte bara lite tidningar.
Idag har Matz jobbat sista dagen på mässan och jag har legat hemma och haft ont i ryggen hela dagen, har fått lite plugg gjort i alla fall. På kvällen tyckte vi lite synd om oss själva efter mycket jobb, plugg och ryggont så vi avslutade dagen med Pizza och en film.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar