tisdag 23 mars 2010

Vecka 25

Då var det en ny vecka igen (eller igår faktiskt), det går så fort nu! Bebisen är nu 29 cm lång och väger 650 g. Nu kan bebisen faktiskt överleva om den föds, men det hoppas jag att den väntar lite med...


Idag har jag haft min sista föreläsning i farmakologin, nu är det tentaplugg som gäller i en vecka. Lite semester blir det dock i helgen, för då tänkte vi åka till Stockholm en liten sväng. Nu ska vi lägga oss i sängen och äta choklad, dricka kaffe och kolla på äntligen hemma!
God natt!

3 kommentarer:

  1. Hej DU ! Vilken tjock mage Du har .....
    Större än min !
    Lycka till med tentaplugget.
    Ta en bit choklad till, det tror jag bebisen gillar.

    Hälsningar Lasse o Eva

    SvaraRadera
  2. Tack tack, tror jag...?! Ja ja, det är bara för att bebisen vill ha choklad som jag äter, uppofringar ni vet...

    SvaraRadera
  3. Hej gumman! Såg din kommentar på min blogg .. kul att du hitta dit och ännu roligare att DU har en blogg ;D Åhh! ska bli så sjukt kul å träffa er!! din mage är ju super gullig!!! Kraam!! ;)

    SvaraRadera